citroen blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2005

na cmentarzu

3 komentarzy

mija nas aktor z klanu

mama na mnie patrzy ja przewracam oczami

wiec mama szarpie mnie za reke, rodziawia gebe i zaczyna pokazywac palcem

bawie sie u rodziny

1 komentarz

osmiolatek sobie jednak troche za duzo pozwala

- ile lat ma twoj tata?

- trzydziesci jeden

- ja mam prawie trzydziesci wiec wiecej respektu prosze

patrzy

- nie wierze

- czego szukasz?

- siatki ze spodniami

- poprosze wodke z sokiem grejfrutowym

- ale grejfrutowy nie jest w promocji!

tato

1 komentarz

tak naprawde ciagle jestem w zalobie

wole z toba rozmawiac gdy mniej osob przy grobie

dlatego ze beda wlosy wiedziaem

w odpowiednim momencie rzucilem w niego peruka

jestem mistrzem strachu!

uaha!

najpierw sie wydaje

1 komentarz

a potem nie staje

czy to hajer siedzi przy szybie?

nie, to helołinowa dynia

ponad rok temu kupilem do pracy litery samoprzylepne. lezaly sobie w szufladzie

kiedy w koncu wpadlem na znakomity pomysl jak je wykorzystac i schowalem do torby

przyszedl szef: panie macku, pan mial takie litery samoprzylepne. czy moglbym je prosic?

dziwnie sie patrzyl kiedy wyjalem je z torby

a pomysl byl taki, zeby nakleic napis na sciane w lazience

UWAGA HYDRIOLA!

PIP TO HYDRIOLA

HYDRIOLA TO TY!

zdecydowalem sie jednak na HYDRIOLA TO TY?

z niecierpliwoscia czekamy na odpowiedzi

piotrek: teraz chlopaki zamkna was na przymusowe leczenie

kinia: pip juz nawet ma kapcie i szlafrok. a ty?

ebo: helou! przeciez ja w takim zakladzie nie bede chodzil w szlafroku i kapciach


  • RSS